Tickets
Hulp bij ticket.
Vervelend om te horen dat je problemen ondervindt met je ticket! Laten we je even helpen.
Controleer je bankrekening.
Controleer je bankrekening. Is het geld voor het gekochte ticket effectief van je rekening?
(!) Advies: Indien het geld niet van je rekening is er geen ticket gekocht. We raden je aan opnieuw te proberen een ticket te kopen. Als het dan opnieuw niet lukt kan je contact opnemen via help@baltropical.be.
Nee
Mail ontvangen?
Heb je de mail met je ticket ontvangen?
Nee
Wacht op de mail.
Zijn er minstens 20 minuten verstreken na het aankopen van het ticket?
(!) Advies: Het kan een tijdje duren eer de mail met je ticket aankomt. Wacht minstens 20 minuten.
Nee
Controleer je mail.
Heb je gecontroleerd of de mail niet is terecht gekomen in je spam of reclame-folder?
(!) Advies: Controleer alle postvakken van je e-mail. De mail met je ticket kan in de spam beland zijn.
Nee
Mail herzenden.
Geef het e-mailadres waarmee je het ticket gekocht hebt in. Als je e-mailadres bij ons bekend is proberen we het opnieuw op te sturen.
Foutmelding: Niet alle velden zijn correct ingevuld.
Overslaan
Nieuwe mail ontvangen?
Heb je deze keer de mail wel ontvangen? Wacht enkele minuten en controleer je spam.
Nee
Open ticket.
Kan je het ticket openen door op de link in de mail te klikken?
Nee
Voorwaarden geaccepteerd?
Heb je de voorwaarden geaccepteerd?
(!) Advies: Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het ticket kan gebruiken.
Nee
Contacteer ons.

Vervelend dat je dit probleem hebt. Neem contact met ons op en beschrijf je probleem zo grondig mogelijk.

Betaalbewijs:
Foutmelding: Niet alle velden zijn correct ingevuld.
Bedankt!
We hebben je vraag goed ontvangen en nemen spoeding contact met je op!
Ok
Top!
Blij dat we dit hebben kunnen oplossen!
Ok