Tickets
Veelgestelde vragen.
Ik heb een ticket gekocht maar niet ontvangen.

Vervelend om te horen! Controleer zeker eerst je spam. Als je ticket ook daar niet ziet kan je naar onze hulp-pagina gaan.

Ik heb hulp nodig bij de aankoop.

Probeer eerst onze hulp-pagina. Als dat je niet verder helpt kan je ons mailen op help@baltropical.be.

Kan een ticket terugbetaald worden?

In sommige gevallen is dit mogelijk. Mail hiervoor naar help@baltropical.be.

Kan ik meerdere tickets kopen?

Ja zeker! Je kan meerdere tickets toevoegen en dan op "volgende" klikken om deze samen af te rekenen.

Kan ik mijn ticket doorgeven?

Dit is mogelijk. Let er wel op dat elk ticket slechts eenmaal geldig is. Een ticket doorgeven is op eigen risico. Als iemand anders eerst incheckt met je ticket, kan je zelf niet meer inchecken.

Kan de QRCode op mijn ticket kopiëren?

Dit is niet mogelijk. De QRCode op de tickets zijn beveiligd.

Is betalen veilig?

Alle betalingen verlopen veilig via Mollie en worden gedaan over een versleutelde SSL-verbinding.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan betalen met Bancontact.

Ik wil contact opnemen.

Je kan ons mailen op help@baltropical.be.

Ticket gekocht maar niet ontvangen?